پناه آورده ام !

خرید بک لینک
وقتی کسی نیست تو دنیای ِ حقیقی حرفت ُ بفهمه مجبوری پناه بیاری به دنیای ِ مجازی
اما اوج بدبختی اونجاست که تو دنیای مجازی هم باهات دعوا کنن سر حرفای دلت!
و تو تصمیم بگیری درد دلت ُ توی وب جدا بگی با اسم مستعار!
تا بتونی از علاقه ات بگی به کسی که یکی بهش میگه اسمش ُ نبر! یکی میگه یارو! یکی دیگه میگه بی شرف!
هیچ کس هم فکر نمیکنه تو هنــوز دوستش داری هنــوز واسه ات مهم ِ هنــوز عاشقشی...
حتی با وجود اینکه خودت هم قبول داری اون بارها خطا کرده ُ قبول داری حرف رضا امیر خانی ُ که میگه

" آدمی که یک بار خطا کرده باشه و پاش لغزیده باشه و بعد هم پشیمان شده باشد، مطمئن تر است از آدمی که پاش نلغزیده...
این حرف سنگین است... خودم هم میدانم.
خطا نکرده، تازه وقتی خطا کرد و از کارتن آکبند در آمد، فلزش معلوم میشود، اما فلز خطا کرده رو است، روشن است... مثل ِ کف ِ دست، کج و معوج خطش پیداست.
از آدم بی خطا میترسم، از آدم دو خطا دوری میکنم، اما پای آدم ِ تک خطا می ایستم...! "


با وجود قبول این متن ُ آگاهی نسبت به این مسئله که شخص پر خطایی ُ دوست دارم نمیتونم با خودم کنار بیام ُ دوستش نداشته باشم آخه میدونین اون دوست داشتنی ترین شکنجه گر ِ خطا کاری ِ که خدا خلق کرده با دستای گرمش ُ نگاه ِ مهربونش هر کسی ُ که واقعا بفهمتش دیووونه خودش میکنه ولی حیف که کسی از اطرافیانم هیچ وقت نتونست واقعا اون ُ بشناسه ُ من محکومم به حماقت... حماقت باشه یا دیوانگی و یا هر چیز بد یا خوب ِ دیگه ای خوشحالم از حسی که تجربه اش کردم حسی که درکش برای هیچ کس دیگه ای تا به امروز ممکن نبوده!
والدین ِ دوست...

ما را در سایت والدین ِ دوست دنبال می‌کنید

برچسب: به درگاهی پناه آورده ام,به جام می پناه آورده ام, نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 18:34

صفحه بندی